Hard work work

Haha, jag suger fortfarande på att skriva blogg. Men bättre sent än aldrig.

For the moment sitter jag i sängen och planerar på att äta frukost innan jag ska ner och hänga upp och vika ihop min tvätt för att på något vänster försöka få in den i garderoben. Frukost är kanske en vana som måste hitta sig in i mitt liv, har ju faktiskt tagit upp handbollen på riktigt och kanske därför borde få ordning på mina matvanor (trots BK igår).

Sen har vi shoppingen, jag måste vinna på lotto eller nått. allting är farligt dyrt. Eller ja, ett klädesplagg från H&M är kanske inte så farligt dyrt men om man vill ha 20 så blir det genast en aning dyrare. jag får nog ta mig ett snack med The Big Boss! Har redan shoppat klart för denna månaden (jag försöker iaf intala mig detta så jag inte gör åt mina pengar för snabbt), det blev två baslinnen och strumpor, kul!

På tal om vänster, glöm inte att gå och rösta i kyrkovalet den 20 september. Jag vet att kyrkovalet låter mesigt och att man inte tror att det gör någon nytta, blablablabla. Kom med era undanflykter, det är ara gå dit och lägga den lilla lappen i den lilla lådan. Rösta som ni Gjorde sist så är saken biff. Svårt? Nej! And guess what?! Du får rösta i detta valet redan när du är 16. Ingen kan göra allt men alla kan göra något!

Tjugonde September

XOXO
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0