Robot Rock

Jag måste skaffa mig en funerande dator nu!

Sitter och tankar (superlaligt, for sure) Family Guy just nu men det tar verkligen tre år. Plus att mina USB-uttag inte funkar så jag får cirkus noll musik på min mobil eller som jag skulle skaffa mig om det funkade, en Ipod. Vet dock inte vad jag ska skaffa mig för någon. är grymt sugen på en Mac nu men money money money. En liten 10" skulle kanske också funka. Rätt mycket billigare. Vad tror ni?

Music. Jag är inne på Daft Punk nu, sitter och lyssnar på spotify och det är bra. Rikitigt bra. Man blir taggad till tusen. Sen har vi Leona Lewis också som har en himmelsk röst. Men det Jag har glömt Lyssna på är Whtney's nya, utlåtande kommer senare.

Träning. Match med handbollen idag i Göteborg och lite pepp jag är. träningen igår gick superdåligt men med förtärkningen av laget idag kan vi nog vara hyfsat motstånd. Nu kör vi!

Shopping. Dator som sagt. Men lägenhet och bil skulle inte heller vara helt fel. Around the world.

Design. Suger på sånt men bör nog ha ny bloggdesign. Den här är gräslig. Mer bilder och sådant kommer även komma när jag köpt ny dator (Y)


XOXO
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0