When love takes over

Efter att ha läst min trogna förbundskamrat Joakims blogg så fick jag ett väldigt sug efter att låta fingrarna dansa över tangentbordet åter igen för att få ihop en något så finurlig text. För något nytt i livet det har inte hänt, såklart. Men mest för att jag blivit så asocial med mina vänner.

Shopping. Jag är fast besluten om att det ska bli ett par over knee stövlar. La Redoute har de absolut snyggaste men det är inte någon leverans förrän den 10 november vilket känns lite trist (läs: skitförbannad över detta). Men de skulle fylla så många tomrum i mit liv. Cravings.

Skönhet. I klädsväg är jag inte den som slänger ut stora pengar utan kör ganska rakt av på H&M, Cubus, Gina Tricot osv. Men när det kommer till skönhetsprodukter har jag nog fått min mammas gener. Där kan jag lägga pengar för jag har hittat mina favoriter (iaf till en start på den listan. Det kommer mer när jag har hittat resten av godbitarna).
Mascara: Helena Rubinstien Lash Queen Feline Blacks
Peelingkräm för ansiktet: Chanel Precision Exfoliant

Hår. Färgning, nu till hösten så ska jag lyssna på min frisör Joakim (above). I'm going to be a Ginger. Det är iaf planen, men först får det bli några ljusa slingor till bara för att "piffa" (mamma) upp det hela. Efter många om och men så trivs jag ganska bra i mitt hår. Uppklippt men ganska långt och bara med lite färg till hösten så kommer det bli kanon. Och hon som får stå för detta fina på mina bilder är den fantastiska skådespelerskan Debra Messing i Will & Grace.

More to come!
Johanna


Kommentarer
Postat av: Cissi

Osch Hannis, kanske dax att satsa på en renodlad modeblogg? ;)

2009-09-11 @ 17:13:03
URL: http://zizzihernqvist.blogg.se/
Postat av: Paaso

åh, jag älskar dig! koppar är så rätt! :D

2009-09-11 @ 20:45:53
URL: http://joakimpaaso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0