Where's my wife

Dagen drar igång nu med Paul Simon. Hämtade tvätten och ska snart smita iväg på lunch med Linn.

Ny vecka, nya möjligheter. Nu är det bara extrajobb som ska fixas så jag får lite högre inkomst. Går nämligen ner i tjänst 1 oktober. Nya möjligheter som sagt. Ska nog kolla lägnhet i veckan. Även då jag vet att det är svårt att få en nu under studenttider hoppas jag ändå litegrann på den. Guess what?1 Det är inflyttning redan nästa vecka, vilket betyder att jag kommer kanske kanske kanske vara fri igen. Halleluja!

Nej, clothing and make up nu.
(Update på min modeblogg kommer nog lagom till lönen. Haha.)

Puss
Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken lgh?

2009-09-21 @ 15:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0