Every me and every you

Vi skyller på att jag inte har något internet (har stulit ett en stund nu).

Idag har jag inte gjort så hemskt många knop. Har ju dock letat möbler som en tok (IKEA-surfat). Det tar på krafterna, vatten. Men helt seriöst, hur svårt ska det var att hitta ett matbord då?
Kraven är ju inte ens höga;
- 120 cm långt, bredden är inte så noga. Inte höjden heller för den delen.
- Trä (ej ek, vad är det med 120cm bord och ek. don't get it.)
- Snyggt (helst mörkt)
- Det ska passa stolarna jag tycker om (nej, jag har inte köpt några men jag kan inte hjälpa att stolar är mycket lättare och snyggare att hitta än bord)
- Inte allt för dyrt (Gratis?)

That's about it! (HUR SVÅRT KAN DET VARA?!)

Jag är inte bitter.

Sen har jag en annan tanke;
Kalles prickiga och randiga, vad är skillnaden?
OM det nu är som jag tror, att det är mindre kaviar i den prickiga, varför köper man inte då bara vanlig mjukost? förstår mig inte på människor. Vi är knepiga. (Kalles Kaviar kanske inte gör mjuost då kaviar är deras grej och försöker härma Kavli så mycket det går, jag vet. Snacka om att vara principfast.)

Jag är inte bitter.

Snart är det vår. Det betyder sol. Det betyder minus snö. Det betyder att man kan röra sig ute igen. Woho.
Hum, man kanske även skulle investera i en dator och bredband snart? (Gratis?) Arå, Jorå. Snart. I väntan på lönen tänker jag fortsätta snylta internet, vare sig du vill eller inte (klart att du vill, vem gillar inte mitt sällskap liksom).

Nej, man kanske skulle ta tag i sitt liv, eller?

Handboll + Hitler = Träningsvärk

Over and out
/Johanna


Kommentarer
Postat av: Zizzi

Se till att fixa internet nu hörru och få igång bloggen Hanse! :)

2010-02-18 @ 15:08:43
URL: http://zizzihernqvist.blogg.se/
Postat av: =)

för att prickigt är gott! =)

2010-02-22 @ 20:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0