Hemskt trevligt!

Jag är inte alls avundsjuk på zizzi. Sitter hellre hemma i snön....

Jobbat klart precis, tok-kul. Jag gillar verkligen mitt jobb jättejättemycket. Även fast jag klagar endel på det så är majoriteten av tiden där helt underbar. Frizon!

Galen träningsvärk idag tror dock den blir värre imorgon. Med Sara som hitler i tisdags så kan man inte vänta sig mycket annat och med mig själv i täten igår så mår man kanske inte bättre. Fat som sagt, imorgon är en dag att våndas.

Nu tänkte jag äta glass. :)

Dagens tanke;
Smör + Kaviar, Don't get the point. Tell me? (Jag vet, många tankar om Kalle nu)

                                                                         Anja -0,31

Puss
/ Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0