Vita äpplen är fina äpplen

Jag har äntligen investerat i en ny dator, inte vilken som helst heller. Utan den finaste av dem alla, ett äpple. En Macbook. Den är underbar. My BFF.
Så här spelas Sade på en lagom hög nivå i en lagom gosig lägenhet med ett lagom gosigt internet. Väldigt gosigt faktiskt. Jag har ju ännu inte hunnit skaffa mig ett sådant. Men Lotten lånar mig hennes ena (jag vet, hon är cool och har två). Nu ska jag strax iväg och jobba natten med kamrat Lang. Jag ska köpa godis, hihi.
Kom hem nu så vi hinner ses i skarven (a). Need some sweet sweet kisses to make it through the night.
Dagens tanke;
varför köper man ett rött (eller grönt för den delen) äpple när det finns möjlighet till vita?
Time to look for some paintings. Fåglar?
Kvitterikvitt
Puss
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0